ESS/MSS

Gemak dient de mens

Employee Self Service en Manager Self Service…

een HRM-instrument waarbij simpele administratieve handelingen van de HR-afdeling naar de medewerker en de manager worden verlegd.

Via een geautomatiseerd systeem beheren medewerkers bijvoorbeeld zelf hun afwezigheid, declaraties, persoons- en adresgegevens. Managers hoeven enkel de mutaties en wijzigingen te controleren en te accorderen. Alles verloopt via de digitale weg. Bovendien kan het systeem uitgebreid worden met zaken als een digitale cao, personeelshandboek, digitale functiebeschrijvingen, een digitaal personeelsdossier en nieuwsbrieven.

Naast dat dit instrument zorgt voor een sterke binding van uw medewerkers, levert het gemak, tijdswinst en kostenbesparing op. Voordelen voor zowel u als uw personeel.

Onze ESS/MSS activiteiten bestaan onder ander uit:

  • Begeleiden van inrichting en implementatie van belangrijke ESS/MSS processen.
  • Communicatie en verandermangement tijdens het project.
  • Creëren van draagvlak binnen uw organisatie.

Meer informatie

Overweegt u de invoering van ESS/MSS, dan is het ook mogelijk om door Quintop een Quickscan uit te laten voeren. Middels deze scan worden de mogelijkheden voor ESS/MSS in kaart gebracht. 

Bent u geïnteresseerd in een van onze diensten of wilt u eventuele andere mogelijkheden bespreken, dan kunt u voor een vrijblijvend gesprek contact opnemen via 030-6704605 of het contactformulier.