03-12-2019
Traditionele methoden om bedrijfsverandering te beheren zijn niet langer geschikt voor het beoogde doel. Dat gezegd hebbende, lijkt het geen verrassing dat de helft van de beoogde programma’s faalt en slechts een minderheid (34%) duidelijk succes boekt (Gartner, 2018). De meeste gebruikte methoden zijn te traag, te complex, er zijn te veel mensen bij betrokken en richten zich teveel op resultaten op de lange termijn. Change agenda’s zijn gebaseerd op controle, 2-jarige roadmaps en worden top-down aangestuurd. In onze snel veranderende digitale wereld moeten we op een nieuwe en agile manier omgaan met veranderingen.
Een nieuwe benadering om met de huidige corporate veranderingen om te gaan
In een wereld waar verandering de nieuwe constante is, moeten organisaties en hun leiders continu verandering leiden. De sleutel is om de verandering te omarmen in plaats van te proberen deze te plannen.
In deze whitepaper zullen we verschillende soorten change onderzoeken, de ‘changes of change’ en hoe we verschillende methodologieën kunnen gebruiken om met de huidige bedrijfsveranderingen om te gaan.
Klik hier om het whitepaper te downloaden.