Onze cultuur

Klanten kiezen voor Quintop vanwege de proactieve no-nonsense aanpak. Goed is bij Quintop niet goed genoeg; wij willen voortdurend de verwachtingen van klanten overtreffen. Passie, pragmatisme en resultaatgerichtheid zijn daarbij de belangrijkste kernwaarden. We vinden onze open cultuur erg waardevol. Om dit te behouden, stimuleren we onderling overleg, persoonlijke ontwikkeling en kennisdeling. Onder andere in de maandelijkse Quintop sessies komen deze aspecten aan bod. Deze cultuur wordt verder versterkt door teambuilding en andere informele bijeenkomsten.

Onze kerncompetenties

Ontmoet ons team van circa 30 gepassioneerde professionals, elk met een eigen persoonlijkheid. Bij ons streven we altijd naar het hoogste niveau voor onze consultants. De kerncompetenties die je van onze Quintoppers kunt verwachten, zijn: proactief, kwaliteitsgericht, authenticiteit, saamhorigheid en zelfreflectie. Benieuwd naar het volledige team? Klik hieronder en maak kennis met ons

Onze quintoppers

Proactief

Neemt het voortouw bij acties en doet voorstellen. Anticipeert, zoekt en ziet kansen. Signaleert knelpunten en pakt deze aan. Schrikt er niet voor terug om de handen uit de mouwen steken.

Kwaliteitsgericht

De passie voor het werk resulteert in de hoge kwaliteit van het eigen werk. Voert taken met zorg en aandacht uit.

Authenticiteit

Is trouw aan de eigen persoonlijkheid. Handelt niet vanuit een ‘rol’, maar vanuit zichzelf en is daarom betrouwbaar en geloofwaardig.

Saamhorigheid

Draagt bij aan het doel van Quintop en de zorg voor de klant, anderen en zichzelf. Werkt samen met Quintop-collega’s en vindt de juiste balans tussen het belang van zichzelf, Quintop en de klant. Is maatschappelijk georiënteerd en helpt waar mogelijk.

Zelfreflectie

Heeft een open houding naar zichzelf en naar anderen. Reflecteert op eigen handelingen en gevoelens om ervan te leren en te anticiperen.

Onze mensen leveren kwaliteit en dat waarderen we. Daarom bieden wij hun een uitstekend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Zij krijgen de beschikking over een leaseauto of OV businesscard, een laptop en telefoon zodat zij de klant nog beter van dienst kunnen zijn. Daarnaast is er altijd aandacht en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. De week sluiten we af met een gezamenlijke borrel. En daarnaast, om onderling contact en kennisdeling te stimuleren, organiseren we maandelijks interessante activiteiten zoals de Quintsessie.

Vragen?